Skip to main content
جستجو
0

رویه های بازگرداندن کالا

شرایط بازگشت کالا 

آرامش خاطر مشتریان و احساس رضایت از خرید خود از مهم ترین اولویت های فروشگاه اینترنتی بیس تویز می باشد. از آنجاییکه در فروشگاههای اینترنتی برخلاف فروشگاه های حضوری – که امکان مشاهده فیزیکی محصول خود را دارند – چنین موقعیتی مقدور نیست ، لذا در همین راستا بیس تویز تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات را در سایت خود قرار دهد تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند.

همچنین فروشگاه بیس تویز به دلیل داشتن گارانتی سلامت کالا این فرصت را به مشتریان عزیز خود می دهد تا در صورت معیوب بودن کالا ، 72 ساعت ( 3 روز ) پس از تحویل خرید خود با شرایطی که معین شده است نسبت به بازگشت محصول خود اقدام کنند .

شرایط برای ارسال کالا به بیس تویز

پیش از ارسال کالا ، حتما با واحد خدمات پس از فروش بیس تویز هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به شرکت ارسال نفرمایید.

جهت تماس با واحد خدمت پس از فروش میتوانید با شماره 05138449932 ( شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10- 18) تماس بگیرید و یا با شماره واتس اپ 09369501140 پیام ارسال نمایید.

2 نکته مهم در رابطه با بازگشت کالا :

  • ارائه جعبه اصلی محصولات خریداری شده و وجود کلیه‌ی ملحقات شرایط لازم برای بازگشت و یا تعویض کالا است .
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه محصولات خریداری شده یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان بازگشت کالا را از بین خواهد برد .

* پس از پذیرش کالا کارشناسان فنی بیس تویز حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری محترم اعلام خواهند کرد.

* در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می گردد.

* چنانچه بسته ارسالی از طرف بیس تویز شکسته یا همراه ایراد فیزیکی و ظاهری باشد ، به صورتی که در هنگام دریافت کالا از مامور پستی قابل تشخیص باشد ، از تحویل گرفتن و بازکردن بسته بندی مرسوله خودداری فرمائید و صورتجلسه دریافت کالا را تایید نفرمایید تا مرسوله مجددا جهت بررسی به بیس تویز بازگردانده شود .

شرایط انصراف از خرید

تمامی مشتریان بیس تویز می توانند تا 48 ساعت پس از تحویل کالا در صورت عدم رضایت و یا تصمیم به انصراف از خرید ، کالای خود را پس دهند . در شرایطی که مشکلی برای بسته بندی محصول ایجاد نشده باشد . ( هزینه بازگشت به عهده مشتری محترم خواهد بود )

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با ما از طریق {info@bistoys.com} تماس بگیرید.